keskiviikko 6. maaliskuuta 2019

Harjoittelijan esittely osa 2

Hei!

Olen Aila Åkerlund 26v. Olen työharjoittelijana Au mensassa.Olen ollut työharjoittelijana monissa eri paikoissa ja katsellut mikä olisi kiinnostava ala, mitä haluaisin tehdä tulevaisuudessa, on ollut kiinnostavaa ja hauskaa koittaa erilaisia aloja.

Vahvuuteni on olla positiivinen ihminen, tykkään tehdä työtä erilaisten ihmisten kanssa, auttaa heitä ja tukea heitä mutta myös kannustaa eteenpäin tulevaisuutta kohden. 
Olen tykännyt olla Au mensassa, täällä on ollut hauskaa porukkaa myös kannustava ilmapiiri. 
Minun mielestäni kannattaa aloittaa pienellä kokeilulla ja siitä on sitten hyvä jatkaa eteenpäin ja löytää oikea ala itselleen.

Terveisin, Aila


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Harjoittelijan esittely osa 2

Hei! Olen Aila Åkerlund 26v. Olen työharjoittelijana Au mensassa.Olen ollut työharjoittelijana monissa eri paikoissa ja katsellut mikä olisi...