torstai 8. marraskuuta 2018

Esittely

Moikka!

Minun nimeni on Jasna Mieskoski ja aloitin tällä viikolla täällä Suomen Romaniyhdistyksessä työt. Tulen päivittelemään blogia, tekemään kyselyitä ja olemaan mukana toiminnassa.
Taustastani jonkin verran, olen valmistunut muutamia vuosia sitten audiovisuaalisen viestinnän assistentiksi ja viestintä on tuttua hommaa, nyt opiskelen tässä t yön ohella lasten- ja nuortenerityisohjaajaksi.

Olen työskennellyt peruskouluissa pääkaupunkiseudulla avustajana sekä ohjaajana, vastaanottokeskuksissa kiertävänä ohjaajana sekä järjestötyössä Unicefilla ja HelsinkiMissiolla.
Vapaa-ajallani valokuvaan, käyn elokuvissa, teen vapaaehtoistöitä lasten ja nuorten parissa sekä luen.

Ihmisoikeustyö on minulle kutsumus, pienestä pitäen se on ollut selkeästi se mikä on ''mun juttu'' ja olen erittäin kiitollinen saadessani tehdä nyt sitä työtä näinkin tärkeän asian parissa.
Odotan innolla pääseväni tutustumaan teihin ja toteuttamaan erilaisia projekteja ja tapahtumia yhdessä työkavereiden sekä teidän kanssanne!

Nähdään ja mukavaa syksyn loppua kaikille!

💓: Jasna
       jasna.aumensa@gmail.com



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Harjoittelijan esittely osa 2

Hei! Olen Aila Åkerlund 26v. Olen työharjoittelijana Au mensassa.Olen ollut työharjoittelijana monissa eri paikoissa ja katsellut mikä olisi...