perjantai 3. helmikuuta 2017

Opiskelu kannattaa!



Nyt on vihdoin opinnot saatu päätökseen ja voi huokaista helpotuksesta. Valmistuin siis Järvenpään Seurakuntaopistolta romanikulttuuriohjaajaksi. Kiitos ihanille, pitkämielisille ja ennen kaikkea kannustaville opettajille. Heidän kohtaamisesta tai heidän kanssa käydyistä keskusteluista sain aina voimaa jatkaa. Löysin motivaation tai sain uuden inspiraation. Eli koulun puolelta ei tukea puuttunut. Sain paljon tukea myös mun perheeltä ja ystäviltä. Oikeesti, kiitos teille kaikille! ❤

Mä haluan sanoa teille kaikille, jotka epäröitte, että lähdettekö opiskelemaan, vai ette... että kyllä se kannattaa. Mä ajattelin tästä vielä jatkaa korkeakouluun hetken päästä. Samalla haen töitä ja olisi hienoa saada oman alan töitä. 🙂

Matka on ollut pitkä ja kivinen, mutta lopulta.. tie on silti kantanut.
Nyt kiireiden helpottaessa jää aikaa varmaan rakkaalle Neuvoston toiminnalle ja rakkaille ystäville, jotka ikävä kyllä on joutuneet vähän tässä taka-alalle. See you soon! 🤗

Ja Hei, kai kaikki on huomannut, kuinka päivä on pidentynyt?? Kevät tulee ❤❤ - Mirca

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Harjoittelijan esittely osa 2

Hei! Olen Aila Åkerlund 26v. Olen työharjoittelijana Au mensassa.Olen ollut työharjoittelijana monissa eri paikoissa ja katsellut mikä olisi...