perjantai 15. tammikuuta 2016

OLEN PÄÄTTÄNYT


Olen päättänyt nousevani kaikkien asioiden ylä puolelle, olen päättänyt kannustaa itseäni menemään vauhdilla kaikkien ongelmien ja raskaiden asioiden lävitse. Vaikka moni yrittääkin saada minua lannistumaan, päästän kaiken toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olen päättänyt olla vahva, olen päättänyt olevani parempi ihminen tänä vuona, olen päättänyt taistella unelmieni ja haaveideni puolesta. Olen päättänyt, että vien kaiken maaliin saakka, minkä olen aloittanut tai päätän aloittaa, olen päättänyt olevani yksi niistä nuorista jotka meinaa ajaa vähemmistöjen asemaa kotimaassamme. Olen päättänyt auttaa ja tukea rasismin kohteena olevia henkilöitä, olen päättänyt olla henkilö jonka puoleen voi kääntyä hädässä, olen myös päättänyt saada muita nuoria päättämään toteuttamaan omia unelmia ja haaveita.


Dimitri 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Harjoittelijan esittely osa 2

Hei! Olen Aila Åkerlund 26v. Olen työharjoittelijana Au mensassa.Olen ollut työharjoittelijana monissa eri paikoissa ja katsellut mikä olisi...