keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Syysterkut Tanjalta


Hyvää syksyn alkua kaikille lukijoille. On ihana auringonpaisteinen syksy päivä tänään. Mun mielessä on ajatuksia, kuinka paljon syksy tuota meissä ihmisissä erilaisia tuntemuksia. Itse koen olevani syksy ihminen rakastan ihanaa väriskaalaa ja loistetta kaikkineen väreineen, marjojen ja sienien keräämistä ja pakastamista. Luonto on hehkussaan ja täynnä ravintoa pitkälle talveen. Toisaalta taas olen myös ihminen joka sairastaa hyvin paljon juuri syksyllä.
Myös pimenevät illat on ihana ottaa kirja käteen laittaa kynttilä palamaan, juoda kuumaa lämmintä ihana teetä ja nauttia kirjallisuudesta, mutta valitettavasti mulla ainakaan ei ole hirveästi aikaa lueskella. Syksy on myös monella tavalla ehkä surullistakin aikaa. Monelle se suru tulee pimeyden muodossa, pimeät illat päivät alkaa imeytymään harmaantumaan vähän syys väsymystä ja se on monelle surullistakin aikaa. Itse muistan kuitenkin tankata paljon vitamiineja, jotta syysflunssat ja väsymys pysyisivät poissa. Miten sinä saat syysväsymyksen pysymään poissa??
Toivotan meille kaikille oikein hyvää syksyä, iloa ja rakkautta 🙂
-Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Harjoittelijan esittely osa 2

Hei! Olen Aila Åkerlund 26v. Olen työharjoittelijana Au mensassa.Olen ollut työharjoittelijana monissa eri paikoissa ja katsellut mikä olisi...