maanantai 14. marraskuuta 2016

Katjalta

Moikka kaikille pitkästä aikaa.
Multa tulee tällä kertaa aika arkista postausta. Talvi tuli ja kylmyys sekä pimeys sen mukana. Onneksi kuitenkin kohta on joulu, jota kovin odotan. Kuinka ihanaa onkaan, että on ihmisiä joiden kanssa saan sitä viettää.
Jotenkin mua inhottaa ajatus siitä, että nykyisin helposti rakennamme elämäämme materian ympärille. Kunpa vaan oppisimme olemaan kiitollisia siitä mitä meillä on, sillä usein se unohtuu.
On katto pään päällä, ruokaa ja juomaa, ja ihmisiä ympärillä. Siitä olen kovin kiitollinen.
On olemassa ihmisiä kenellä ei ole näitä asioita, mitä meillä. Yritetään siis kaikki auttaa toisiamme siinä missä pystymme ja näyttää lähimmäisen rakkautta.
Mukavaa talvea ja oikein hyvää joulua mun puolesta kaikille jo nyt näin marraskuussa
- Katja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Harjoittelijan esittely osa 2

Hei! Olen Aila Åkerlund 26v. Olen työharjoittelijana Au mensassa.Olen ollut työharjoittelijana monissa eri paikoissa ja katsellut mikä olisi...