lauantai 21. lokakuuta 2017

Matka alkaa

Lähdin juuri kotoa kohti lentokenttää ja jännitys vaan kasvaa. 
Olen avoimin mielin matkan suhteen ja tahdon unohtaa kaiken muun vähäksi aikaa ja nauttia siitä, että pääsen Suomesta hetkeksi pois. 

Lentokentällä

Saavuin juuri lentokentälle, ja teimme tiimin kanssa lähtöselvityksen ja saimme lippumme käsiin ja matka tavaratkin on jo laitettu lentokoneeseen. 
Menimme turvatarkastuksen ohi ja kaikki pääsi ensimmäisellä kerralla läpi, mutta tietenkin minun kohdallani hälyttimet alkoi piippaamaan ja kaikki matkatoverit alkoi minua heti rauhoittelemaan. 

Paula kysyy minulta vähänväliä, että onhan kaikki minulla hyvin ja tunnen oloni todella mukavaksi. 

Jatkoa matkastamme löydät blogiamme ja facebook sivuamme seuraamalla: Au mensa III- projekti

- Dimitri Lindgren




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Harjoittelijan esittely osa 2

Hei! Olen Aila Åkerlund 26v. Olen työharjoittelijana Au mensassa.Olen ollut työharjoittelijana monissa eri paikoissa ja katsellut mikä olisi...